CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ Followers yg Tercute ~

Wednesday, March 9, 2011

Sangat Bertuah!


Salam.. skrg duduk d rumah saje..hanya menunggu keputusan..
baru je tamatkan study kat uitm seri iskandar...
tak ape, saya tak nyesal sbb quit..percaya peluang lain masih ada..
Allah tu kan maha kaya..insyaAllah sume yg jadi ade hikmah kan, kan :))

bile direnung renung, saya sgt lah bertuah hidup kat dunia ni..
sbb pe? sbb peluang sntiasa ada untuk blaja..cume saya je yg tak reti jage..
lps je result spm kuar. then trus dapat smbung politeknik..
bg saya poli tu same mcm U jugak..student2 kebanyakan the highest lah..
nak2 saya dpt kos diploma mekatronik enginering.. hebat kan..!!
tapi saya tak mampu nak truskan study dlm kos tu..
mmg lah kos ni mungkin mase dpn akan cerah..almaklum lah, enginering..
bg saya kos tu amat perit..huh! 

ok tak ape, saya quit jugak last2..masuk dlm 3 bln je..
then, dok lah rumah..pk ape nk wat lps ni..
akak ipar bg cadangan apply uitm..tgok2 tup2 dapat..uitm seri iskandar..
dlm kos art n design, photography..dgn pk2 pnjg, saya pun masuk lah uitm tu..
hurmm..study kat situ smpai sem 3 jer..

Allah tahu ape yg trbaik buat hmbaNya..saya percaya masih ada peluang untuk saya meneruskan study...
mgkin dlm bidang yg lebih baik dn menjamin masa dpn saya..insyaAllah :)
blaja dlm plbagai bidang terase sronok sangat!..bnyk bnda yg saya tahu dan org lain tak tahu..hehe..

No comments: