CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~ Followers yg Tercute ~

Sunday, March 6, 2011

Berikan Aku Sedikit Waktu ;'')


Saya akui benar saya harus bersabar. Perjalanan masih panjang, dan saya masih muda dan bujang. Saya punya banyak masa untuk membuktikan siapa saya.
Di mana saya akan berakhir. Bagaimana saya harus mencorakkan segala-galanya, demi masa depan yang baik, buat saya dan keluarga dan si dia, jika ada yang sudi berkongsi suka duka.
Awan kelabunya sebentar. Mentari menyinggah juga tak lama. Sela masa itu saya mengharapkan agar saya diberi sedikit waktu untuk menikmati setiap hadiah yang dipinjamkan.
Waktu kalau benar tidak membantu maka beri saya petunjuk agar saya boleh berhenti berharap pada yang tak pasti, pada yang tidak sudi.
Waktu kalau benar memaknakan sesuatu, maka kurniakan saya tabah dan tekal menanti manisnya saat-saat itu nanti.
Saat saya diriba bahagia. Dikumuh hiba.

No comments: